ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 12ο/20-03-2018
ΑΠΟΦΑΣΗ 80/2018
Περίληψη: | Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 20η Μαρτίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Τρίτη και ώρα 10:00’ π.μ. συνήλθε σε ΤΑΚΤΙΚΗ δημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 2797/16-03-2018 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -7- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) | ΟΥΔΕΙΣ | |
|
Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) | ||
|
Μυττάς Ιωάννης | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Αλεξόπουλος Βασίλειος | ||
|
Μπουζιάνη Βασιλική | ||
|
Σπανός Κων/νος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 4ο
Στο 4o θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016» ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σταματόπουλος Σπυρίδων, έθεσε υπόψη των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από τα τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών – Πολεοδομίας του Δήμου μας, που αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της παρούσας απόφασης.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– τις εισηγήσεις της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
– την εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α.Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα των κατωτέρω Υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις μελέτες και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Δ/νση τεχνικων υπηρεσιων & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.30.6661.011 | προμηθεια υλικων για αποκατασταση ζημιων-φθορων ακινητησ περιουσιασ δ.ε. σικυωνιων (ΑΜ 9/2018) | 24.722,62 € |
02.30.6661.013 | προμηθεια υλικων για αποκατασταση ζημιων-φθορων ακινητησ περιουσιασ δ.ε. φενεου (ΑΜ 10/2018) | 24.722,62 € |
02.30.6262.010 | εργασιεσ συντηρησησ υφισταμενων αγροτικων δρομων δ.ε. στυμφαλιασ (χωματουργικές εργασίες) (ΑΜ 8/2018) | 24.800,00 € |
02.30.6262.011 | εργασιεσ συντηρησησ υφισταμενων αγροτικων δρομων δ.ε. φενεου (χωματουργικές εργασίες) (ΑΜ 9/2018) | 24.800,00 € |
02.30.6262.007 |
εργασιεσ συντηρησησ αστικου εξοπλισμου δ.ε. σικυωνιων (ΑΜ 10/2018) |
24.800,00 € |
02.30.6262.009 |
εργασιεσ συντηρησησ αστικου εξοπλισμου δ.ε. στυμφαλιασ (ΑΜ 11/2018) |
24.800,00 € |
02.30.6262.013 |
εργασιεσ συντηρησησ αστικου εξοπλισμου δ.ε. φενεου (ΑΜ 12/2018) |
24.800,00 € |
02.25.6262.020 |
Εργασίες επισκευής αρδευτικών δικτύων Δ.Ε. ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ (ΑΜ 13/2018) |
12.400,00 € |
συνολο α: | 185.845,24 € |
Δ/νση περιβαλλοντοσ & ποιοτητασ ζωησ | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.25.7135.002 | Προμήθεια σωλήνων κ.λ.π. υλικών για τις ανάγκες άρδευσης της Δ.Ε. ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ (Κ.Α.Π. ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ 2018) (ΑΜ 9/2018) | 24.775,20 € |
συνολο β: | 24.775,20 € | |
συνολα α+β: | 210.620,44 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 80/2018
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 20-03-2018