ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 11ο/14-03-2018
ΑΠΟΦΑΣΗ 74/2018
Περίληψη: | Ψήφιση και διάθεση πιστώσεων του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους 2018 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 14η Μαρτίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Τετάρτη και ώρα 12:00’ μ.μ. συνήλθε σε ΕΚΤΑΚΤΗ & ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ δημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 2635/14-03-2018 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -5- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) | 1. | Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) |
|
Μυττάς Ιωάννης | 2. | Σπανός Κων/νος |
|
Μπουζιάνη Βασιλική | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Αλεξόπουλος Βασίλειος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 2ο
Ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σπυρίδων Σταματόπουλος, αφού ενημέρωσε την Επιτροπή ότι η συνεδρίαση γίνεται εκτάκτως και κατεπειγόντως, λόγω άμεσης αναγκαιότητας αναθέσεων και κάλεσε την Επιτροπή να αποφασίσει.
Η Επιτροπή, ομόφωνα, αποδέχθηκε την πρόταση του Προέδρου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 παρ. 6 του Ν.3852/2010, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως υπάρχουν ασφυκτικές προθεσμίες.
Στο 2o θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Ψήφιση και διάθεση πιστώσεων του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους 2018»ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σπυρίδων Σταματόπουλος, έθεσε υπόψη των μελών της Οικονομικής Επιτροπής:
ü τις διατάξεις των άρθρων 72 και 75 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
ü την Α.Ο.Ε. 73/2018 περί έγκρισης τεκμηριωμένου αιτήματος δαπάνης Υπηρεσίας του Δήμου, βάσει του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
ü τους Α.Μ. 3,7,8/2018 της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
ü τον Α.Μ. 7/2018της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας,
ü των αντίστοιχων Π.Α.Υ. που έχουν εκδοθεί από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου μας, αναλυτικά ως κατωτέρω:
- Τον Α.Μ. 3/2018 της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας «απόμαγνητοφωνηση, βιβλιοδεσια & αναπαραγωγη πρακτικων συνεδριασεων Δημοτικου συμβουλιου» συνολικού ποσού #6.993,60# € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου, Π.Α.Υ. 209/2018.
- Τον Α.Μ. 7/2018 της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας «προμηθεια αναλωσιμων υλικων η/υ – εκτυπωτων – φωτοτυπικων μηχανηματων – FAX κλπ» συνολικού ποσού #2.081,96# € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου, Π.Α.Υ. 210/2018.
- Τον Α.Μ. 8/2018 της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας «προμηθεια ασφαλτου» συνολικού ποσού #20.000,00# € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου, Π.Α.Υ. 208/2018.
- Τον Α.Μ. 7/2018 της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας «εργασιεσ επισκευησ αρδευτικων δικτυων δε στυμφαλιασ» συνολικού ποσού #12.400,00# € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου, Π.Α.Υ. 207/2018.
Ακολούθως, ο Πρόεδρος κάλεσε την Επιτροπή να αποφασίσει για την ψήφιση και διάθεση των πιστώσεων.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
- τις διατάξεις των άρθρων 72 και 75 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
- τις μελέτες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
- τη μελέτη της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας,
- τις αντίστοιχες Π.Α.Υ. καθώς και
- τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α.Θ ε ω ρ ε ί την συνεδρίαση έκτακτη & κατεπείγουσα λόγω άμεσης αναγκαιότητας αναθέσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 παρ. 6 του Ν.3852/2010.
B. Εγκρίνει και ψηφίζει τη διάθεση των παρακάτω πιστώσεων μετά από:
ü τους Α.Μ. 3,7,8/2018 της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
ü τον Α.Μ. 7/2018της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας,
ü των αντίστοιχων Π.Α.Υ. που έχουν εκδοθεί από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου μας, αναλυτικά ως κατωτέρω:
Δ/νση τεχνικων υπηρεσιων & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ | |||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | Π.Α.Υ. | ΠΟΣΟ |
02.00.6117.014 | απόμαγνητοφωνηση, βιβλιοδεσια & αναπαραγωγη πρακτικων συνεδριασεων Δημοτικου συμβουλιου | 209 / 18 | 6.993,60 € |
02.10.6613.004 | προμηθεια αναλωσιμων υλικων η/υ – εκτυπωτων – φωτοτυπικων μηχανηματων – FAXκλπ | 210 / 18 | 2.081,96 € |
02.30.6662.002 | προμηθεια ασφαλτου | 208 / 18 | 20.000,00 € |
συνολο A: | 29.075,56 € |
Δ/νση Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής | |||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | Π.Α.Υ. | ΠΟΣΟ |
02.25.6262.019 | εργασιεσ επισκευησ αρδευτικων δικτυων δε στυμφαλιασ | 207 / 18 | 12.400,00 € |
συνολο b: | 12.400,00 € | ||
συνολο A+β: | 41.475,56 € |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
Βεβαιώνεται ότι: α) για τις ανωτέρω δαπάνες ύψους σαράντα ενός χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα πέντε ευρώ και πενήντα έξι Λεπτών #41.475,56# € υπάρχει πίστωση στους προαναφερόμενους ΚΑΕ του Προϋπολογισμού οικον. έτους 2018 και δεσμεύθηκε ισόποση πίστωση για την πληρωμή των παραπάνω δαπανών και β) υφίσταται η συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ. 1α του άρθρου 4 του ΠΔ/τος 80/2016.
Καταχωρήθηκαν με Α/Α 207 – 210 / 2018 στο Μητρώο Δεσμεύσεων.
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δημοσθένης Γ. Βοϊδήλας
(Τ.Υ.)
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 74/2018
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 14–03-2018