ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 11ο/14-03-2018
ΑΠΟΦΑΣΗ 73/2018
Περίληψη: | Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 14η Μαρτίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Τετάρτη και ώρα 12:00’ μ.μ. συνήλθε σε ΕΚΤΑΚΤΗ & ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ δημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 2635/14-03-2018 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -5- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) | 1. | Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) |
|
Μυττάς Ιωάννης | 2. | Σπανός Κων/νος |
|
Μπουζιάνη Βασιλική | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Αλεξόπουλος Βασίλειος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 1ο
Ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σπυρίδων Σταματόπουλος, κήρυξε την έναρξη της Συνεδρίασης ενημερώνοντας την Επιτροπή ότι η συνεδρίαση γίνεται εκτάκτως και κατεπειγόντως, λόγω άμεσης αναγκαιότητας αναθέσεων και κάλεσε την Επιτροπή να αποφασίσει.
Η Επιτροπή, ομόφωνα, αποδέχθηκε την πρόταση του Προέδρου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 παρ. 6 του Ν.3852/2010, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως υπάρχουν ασφυκτικές προθεσμίες.
Στο 1o θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016» ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σταματόπουλος Σπυρίδων, έθεσε υπόψη των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από τα τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών – Πολεοδομίας & Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας, που αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της παρούσας απόφασης.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 και 75 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– τις εισηγήσεις της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
– την εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α.Θ ε ω ρ ε ί την συνεδρίαση έκτακτη & κατεπείγουσα λόγω άμεσης αναγκαιότητας αναθέσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 παρ. 6 του Ν.3852/2010.
Β. Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα των κατωτέρω Υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τη μελέτη και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Δ/νση τεχνικων υπηρεσιων & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.00.6117.014 | απόμαγνητοφωνηση, βιβλιοδεσια & αναπαραγωγη πρακτικων συνεδριασεων Δημοτικου συμβουλιου (ΑΜ 3/2018) | 6.993,60 € |
02.10.6613.004 | προμηθεια αναλωσιμων υλικων η/υ-εκτυπωτων-φωτοτυπικων μηχανηματων (ΑΜ 7/2018) | 2.081,96 € |
02.30.6662.002 | προμηθεια ασφαλτου (ΑΜ 8/2018) | 20.000,00 € |
συνολο Α: | 29.075,56 € |
Δ/νση Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.25.6262.019 | εργασιεσ επισκευησ αρδευτικων δικτυων δε στυμφαλιασ (ΑΜ 7/2018) | 12.400,00 € |
συνολο β: | 12.400,00 € | |
συνολο α+β: | 41.475,56 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 73/2018
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 14–03-2018