ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 51ο/05-12-2017
ΑΠΟΦΑΣΗ 459/2017
Περίληψη: | Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 5η Δεκεμβρίου του έτους 2017, ημέρα της εβδομάδας Τρίτη και ώρα 10:00’ π.μ. συνήλθε σε TAKTIKHδημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 20141/01-12-2017 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -5- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) |
|
Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) |
|
Μυττάς Ιωάννης | 2. | Σπανός Κων/νος |
|
Μπουζιάνη Βασιλική | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Αλεξόπουλος Βασίλειος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 5ο
Στο 5ο θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016» ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σταματόπουλος Σπυρίδων, έθεσε υπόψη των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από τα τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας και της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας, που αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της παρούσας απόφασης.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 παρ. 1 εδαφ. δ του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– την εισήγηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας,
– τις εισηγήσεις της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής,
– την εισήγηση της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσίας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α. Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα των κατωτέρω Υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις μελέτες και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
Δ/νση τεχνικων υπηρεσιων & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ | ||
02.70.6262.030 | ΕπισκεΥΗ-συντήρηση οργάνων παιδικών χαρών (ΑΜ 36/2017) | 7.348,24 € |
συνολο α: | 7.348,24 € | |
Δ/νση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής | ||
02.30.7135.016 | προμηθεια ηλεκτρονικων συστηματων ασφαλειασ για προστασια δημοτικων ακινητων στις δε στυμφαλιασ και φενεου (αμ 17/2017) | 24.800,00 € |
02.20.6635.004 | προμηθεια πλαστικων σακουλων απορριμματων για τα καλαθακια απορριμματων & τα οχηματα καθαριοτητασ των οδοκαθαριστων του δημου (αμ 15/2017) | 7.638,40 € |
02.35.6262.002 | συντηρηση χωρων πρασινου δε σικυωνιων (αμ 16/2017) | 23.981,60 € |
ΣΥΝΟΛΟ β: | 56.420,00 € | |
Δ/νση οικονομικων υπηρεσιων | ||
02.10.6278.001 | δαπανεσ φυλαξησ δημοτικων κτιριων (αμ 10/2017) | 1.120,96 € |
ΣΥΝΟΛΟ γ: | 1.120,96 € | |
ΣΥΝΟΛΟ Α+Β+γ: | 64.889,20 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 459/2017
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 05-12-2017