ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από το πρακτικό της 16ης/09-06-2016 τακτικής συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής.
Αριθμός Απόφασης 138/2016
Περίληψη: «Ψήφιση και διάθεση πιστώσεων του προϋπολογισμού τρέχοντος
έτους».
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 09η Ιουνίου του έτους 2016 ημέρα της εβδομάδας Πέμπτη και ώρα 10:30 π.μ. συνήλθε σε τακτική δημόσια συνεδρίαση, υπό την Προεδρία του κ. Σπυρίδωνα Σταματόπουλου (Δήμαρχος), ύστερα από την υπ’ αριθ. 7998/03-06-2016 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010) σε κάθε ένα μέλος ξεχωριστά.
Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν – 4 – ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ
1.- Σταματόπουλος Σπυρίδων Πρόεδρος 1.- Κελλάρης Βασίλειος Αντιπρόεδρος
2.- Μυττάς Ιωάννης Μέλος 2.- Μπουζιάνη Βασιλική «
3.- Ζάρκος Δημήτριος Μέλος 3.- Σπανός Κων/νος Μέλος
4.- Πανάγου Αθανάσιος Μέλος
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, Γκορίτσα Γιαννούλα, για την τήρηση των πρακτικών.
Θέμα: 14ο
—————-
Ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, Σταματόπουλος Σπυρίδων , εισηγούμενος το 14ο θέμα της ημερήσιας διάταξης περί: «Ψήφισης και διάθεσης πιστώσεων του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους» έθεσε υπόψη των μελών τις διατάξεις του άρθρου 72 παρ. 1 εδ. δ του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης», σύμφωνα με τις οποίες πρέπει η Οικονομική Επιτροπή να αποφασίσει για την ψήφιση και διάθεση των πιστώσεων, που είναι εγγεγραμμένες στον προϋπολογισμό τρέχοντος έτους, μετά τις αριθ. 1/2016, 2/2016 και 1/2016 μελέτες της Οικονομικής Υπηρεσίας τις αριθ. 9/2016 και 10/2016 μελέτες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας και τις αριθ. 7/2016 και 11/2016 τεχν. περιγραφές εργασιών που συντάχθηκαν από τις υπηρεσίες του Δήμου καθώς και τις αντίστοιχες Π.Α.Υ., που έχουν εκδοθεί από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου μας, που έχουν ως εξής:
- 1)Αριθ. 7/2016 τεχν. περ. εργασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας
«Παρακολούθηση συστήματος συναγερμού Κ.Ε.Π. επί 24ώρου βάσεως» ποσού
360,00 € σε βάρος του Κ.Α. 02.10.6264.016του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ.
280/2016.
- 2)Αριθ. 11/2016 τεχν. περ. εργασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας «Συντήρηση ανελκυστήρα προσώπων (από 6ος/2016 έως και 5ος/2017)» ποσού 1.180,00 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 279/2016.
- 3)Αριθ. 9/2016 μελέτη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας «Προμήθεια ιστών φωτισμού και φωτιστικών σωμάτων» ποσού 14.999,29 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 277/2016.
- 4)Αριθ. 10/2016 μελέτη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας «Προμήθεια εξοπλισμού πληροφορικής (HARDWARE) και λογισμικού (SOFTWARE) με σκοπό την αναβάθμιση και επέκταση του πληροφοριακού συστήματος του Δήμου» ποσού 4.999,68 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 278/2016.
- 5)Αριθ. 1/2016 μελέτη της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών «Προμήθεια εντύπων μηχανογράφησης & υλικών πολλαπλών εκτυπώσεων» ποσού 1.918,28 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 281/2016.
- 6)Αριθ. 1/2016 μελέτη της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών « Εργασίες ελέγχου ισολογισμού του Δήμου χρήσεως 2015» ποσού 10.000,00 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 275/2016.
- 7)Αριθ. 2/2016 μελέτη της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών «Λογιστική υποστήριξη διπλογραφικού συστήματος έτους 2016 και κατάρτιση λογιστικών καταστάσεων τέλους χρήσης έτους 2015» ποσού 18.000,00 € σε βάρος του Κ.Α. του προϋπολογισμού του Δήμου , Π.Α.Υ. 276/2016.
Η Οικονομική Επιτροπή αφού έλαβε υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 72 παρ. 1 εδαφ. δ του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» τα ανωτέρω , την 30/2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι Ο μ ό φ ω ν α
Εγκρίνει και ψηφίζει τη διάθεση των παρακάτω πιστώσεων μετά τις αριθ. 1/2016,2/2016 και 1/2016 μελέτες της Οικονομικής Υπηρεσίας τις αριθ. 9/2016 και 10/2016 μελέτες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας και τις αριθ. 7/2016 και 11/2016 τεχν. περιγραφές εργασιών και τις Π.Α.Υ. που έχουν εκδοθεί από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου , αναλυτικά ως κατωτέρω:
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | Π.Α.Υ. | ΠΟΣΟ |
02.10.6264.016 | Παρακολούθηση συστήματος συναγερμού Κ.Ε.Π. επί 24ώρου βάσεως. | 280/2016 | € 360,00 |
02.10.6264.018 | Συντήρηση ανελκυστήρα προσώπων (από 6ος/2016 έως και 5ος/2017). | 279/2016 | € 1.180,00 |
02.20.7135.014 | Προμήθεια ιστών φωτισμού και φωτιστικών σωμάτων. | 277/2016 | € 14.999,29 |
02.10.7134.002 | Προμήθεια εξοπλισμού πληροφορικής (HARDWARE) και λογισμικού (SOFTWARE) με σκοπό την αναβάθμιση και επέκταση του πληροφοριακού συστήματος του Δήμου | 278/2016 | € 4.999,68 |
02.10.6613.004 | Προμήθεια εντύπων μηχανογράφησης & υλικών πολλαπλών εκτυπώσεων | 281/2016 | € 1.918,28 |
02.10.6115.002 | Λογιστική υποστήριξη διπλογραφικού συστήματος έτους 2016 και κατάρτιση λογιστικών καταστάσεων τέλους χρήσης έτους 2015 | 276/2016 | € 18.000,00 |
02.10.6117.002 | Εργασίες ελέγχου ισολογισμού του Δήμου χρήσεως 2015 | 275/2016 | € 10.000,00 |
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 138/2016.
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος Τα Μέλη
1. Μυττάς Ιωάννης
Σπυρίδων Σταματόπουλος 2. Πανάγου Αθανάσιος
3. Ζάρκος Δημήτριος
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 09 Ιουνίου 2016