ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 12ο/11-04-2017
ΑΠΟΦΑΣΗ115/2017
Περίληψη: | Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 11η Απριλίου του έτους 2017, ημέρα της εβδομάδας Μεγάλη Τρίτη και ώρα 09:00’ π.μ. συνήλθε σε TAKTIKHδημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 4766/07-04-2017 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -6- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) |
|
Μπουζιάνη Βασιλική |
|
Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) | ||
|
Μυττάς Ιωάννης | ||
|
Αλεξόπουλος Βασίλειος | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Σπανός Κων/νος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 8ο
Στο 8ο θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016» ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σπυρίδων Σταματόπουλος, έθεσε υπόψη των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από:
- το 07.04.2017 τεκμηριωμένo αίτημα της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής, που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης,
- τα 07.04.2017 τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας, που αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της παρούσας απόφασης,
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 παρ. 1 εδαφ. δ του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– τις εισηγήσεις της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής & Τεχνικών Υπηρεσιών – Πολεοδομίας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α. Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα των δαπανών των κατωτέρω Υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις μελέτες και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Δ/νση Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.70.6699.002 | προμηθεια ακατεργαστου αλατιου για τις αναγκεσ αποχιονισμου του οδικου δικτυου (α.μ. 6/2017 ) | 4.997,20 € |
συνολο: | 4.997,20 € | |
Δ/νση τεχνικων υπηρεσιων & πολεοδομιασ | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.10.6613.004 | προμηθεια αναλωσιμων υλικων η/υ-εκτυπωτων-φωτοτυπικων μηχανηματων-faxκλπ (α.μ. 15/2017 ) | 291,15 € |
02.10.7134.006 | προμηθεια εξοπλισμου πληροφορικησ (hardware) με σκοπο την αναβαθμιση και επεκταση του πληροφοριακου συστηματοσ του δημου (α.μ. 16/2017 ) | 1.710,08€ |
ΣΥΝΟΛΟ: | 2.001,30 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 115/2017
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 12-04-2017