ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ANAΡΤΗΤΕΑ ΣΤO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ από το πρακτικό με αριθμό 29ο/06-07-2018
ΑΠΟΦΑΣΗ 225/2018
Περίληψη: | Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 6η Ιουλίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 10:00’ π.μ. συνήλθε σε ΤΑΚΤΙΚΗ δημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 6675/02-07-2018 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -5- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ | ΑΠΟΝΤΕΣ | ||
|
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) | 1. | Αλεξόπουλος Βασίλειος |
|
Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος) | 2. | Μπουζιάνη Βασιλική |
|
Μυττάς Ιωάννης | ||
|
Ζάρκος Δημήτριος | ||
|
Σπανός Κων/νος |
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 4ο
Στο 4o θέμα της ημερήσιας διάταξης: «Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016» ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σταματόπουλος Σπυρίδων, έθεσε υπόψη των μελών της Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από τα τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών & Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– τις εισηγήσεις των ανωτέρω Δ/νσεων του Δήμου μας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α.Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα των κατωτέρω Υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις μελέτες και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.00.6117.008 | Τεχνικός Ασφαλείας (αμ 1/18). | 10.000,00 € |
συνολο α: | 10.000,00 € | |
Δ/νση Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής | ||
Κ.Α. | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟ |
02.70.6662.002 | Προμήθεια υλικών για την συντήρηση μηχανολογικού εξοπλισμού του πρατηρίου καυσίμων (αμ 13/18). | 620,00 € |
συνολο Β: | 620,00 € | |
συνολο α+β: | 10.620,00 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 225/2018
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 06-07-2018