οπτική ταυτότητα αποφάσεων οικονομικής επιτροπής

188/2021 Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής

Αποφάσεις Οικονομικής Επιτροπής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                                                                                        

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ                                                                                                           

OIKONOMIKH ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

21ης/13.07.2021

ΤΑΚΤΙΚΗΣΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ

 

Αρ. Απόφασης 188/2021   A’ θέμα

προ ημερήσιας διάταξης   

Ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού

έτους 2022 Δήμου Σικυωνίων

Στο Κιάτο στο δημοτικό κατάστημα σήμερα Τρίτη 13η Ιουλίου 2021 και ώρα 10:30’πμ συνήλθε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σικυωνίων, σε τακτική συνεδρίαση υπό την Προεδρία του Αντιπροέδρου κ. Γεωργίου Τσολάκου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 7030/08.07.2021 έγγραφη πρόσκληση, που επιδόθηκε & δημοσιεύτηκε νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του ν.3852/2010 (Α’87) & ν.4555/2018 (Α’133). Εκ των προσκληθέντων προέδρων Κοινοτήτων δεν παρευρέθηκε κανείς. Η τήρηση των πρακτικών έγινε από την υπάλληλο Χαλκιά Βασιλική. Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παρευρέθηκαν -5- και αναλυτικά,

παρόντες: 1. Τσολάκος Γεώργιος 2. Σώκος Δημήτριος 3. Σωτηρόπουλος Ι. 4. Ζάρκος Δημήτριος
  5. Ρουμπέκας Γεώργιος      
απόντες: 1. Σταματόπουλος Σπ. 2. Λέγγας Μάρκος    

 

Ο Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής κ. Γεώργιος Τσολάκος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και προ των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, πρότεινε να συζητηθεί κατεπειγόντως το ως άνω θέμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 §3 του Ν.4555/2018, λόγω καταληκτικών ημερομηνιών.

 

Ο Αντιπρόεδρος εισηγούμενος το θέμα, έθεσε υπόψη των μελών την σχετική εισήγηση της Δ/νσης Δ/κων Υπηρεσιών το σώμα της οποίας ακολουθεί:

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Αριθμ. Πρωτ. 7181

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

Προς: την Οικονομική Επιτροπή,

δια του προέδρου της κου Δημάρχου Σικυωνίων

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:    1) κ. Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών

2) κ. Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών

                                    3) κ. Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού

                                    4) κ. Γενικό Γραμματέα

 

Θέμα: «Λήψη απόφασης για τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων τακτικού προσωπικού έτους 2022 στο Δήμο Σικυωνίων»

Σχετ.: η ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/75/οικ.13626/2-7-2021 εγκύκλιος του ΥΠ.ΕΣ.

 

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρο 51 του ν.4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης», ορίζονται τα ακόλουθα:

                                    «Προσλήψεις του πάσης φύσεως τακτικού και εποχικού προσωπικού φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, όπως εκάστοτε οριοθετείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, διενεργούνται από την έναρξη ισχύος του παρόντος βάσει πολυετούς και ετήσιου στρατηγικού προγραμματισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου».

Με την ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/75/οικ.13626/2-7-2021 εγκύκλιο το ΥΠ.ΕΣ. καλεί τους φορείς να προβούν σε άμεσες ενέργειες για την υποβολή του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων τακτικού προσωπικού για το έτος 2022. Στην πρώτη φάση-Υποβολή Αιτήσεων οι Δήμοι θα υποβάλλουν αιτήματα τόσο για τους ίδιους όσο και για τους φορείς που εποπτεύουν.

Μετά τις τροποποιήσεις που επέφερε ο πρόσφατος ν. 4623/2019 στις αρμοδιότητες των συλλογικών οργάνων των OΤΑ α’ και β’ βαθμού θέτουμε υπόψη σας τα εξής:

Με το άρθρο 3, παρ. 1 περ. (1στ) μεταφέρθηκε η αρμοδιότητα λήψης της απόφασης, για τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων προσωπικού των Δήμων από το Δημοτικό Συμβούλιο στην Οικονομική Επιτροπή.

Επισημαίνεται ότι οι φορείς πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη επιμέλεια ώστε τα αιτήματα να υποβληθούν με ορθό τρόπο σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες της σχετικής εγκυκλίου, έως 16/7.

Κατόπιν των ανωτέρω οι Διευθυντές του Δήμου ύστερα από διαβούλευση με τον κ. Γενικό Γραμματέα, κατέγραψαν τις απαιτούμενες θέσεις ανά Διεύθυνση, λαμβάνοντας υπόψη τις άκρως απαραίτητες θέσεις προσωπικού, ύστερα από την απομείωσή του, λόγω μετατάξεων, συνταξιοδοτήσεων και θανάτων, καθώς και λόγω της επικείμενης ανάληψης πρόσθετων αρμοδιοτήτων, προκειμένου να υποβληθεί αίτημα για τον προγραμματισμό του έτους 2022 πρόσληψης τακτικού προσωπικού.

Επισημαίνεται ότι, ο αριθμός του προσωπικού που στελεχώνει σήμερα τον Καλλικρατικό Δήμο Σικυωνίων ανέρχεται σε ποσοστό λιγότερο από το μισό περίπου των προβλεπομένων θέσεων του ΟΕΥ. Προέρχεται από τους πρώην Δήμους Σικυωνίων, Στυμφαλίας και Φενεού και από υποχρεωτικές μετατάξεις. Ο Δήμος Σικυωνίων απασχολεί ογδόντα επτά (87) τακτικούς υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων που και μετά τις μεταβολές του προσωπικού που έχουν επέλθει, η εικόνα των θέσεων στον Ο.Ε.Υ του Δήμου μας διαμορφώνεται ως εξής:

 

 

 

Α) Μόνιμες θέσεις ανά Κατηγορία Εκπαίδευσης

 

Αριθμός προβλεπόμενων οργανικών θέσεων

 

Καλυμμένες Κενές

 

Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) 58 21

 

35
Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) 25 12 12
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) 76 43

(εκ των οποίων 1 σε διετή απόσπαση σε άλλο Δήμο για λόγους υγείας)

29
Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) 48 11

(εκ των οποίων 2 σε διετή απόσπαση σε άλλο Δήμο για λόγους υγείας)

32
ΣΥΝΟΛΑ 207 87 120

Από τα ανωτέρω στοιχεία, τεκμαίρεται ότι, όχι μόνο λαμβάνονται υπόψη αλλά τηρούνται οι περιορισμοί που υπάρχουν για την τήρηση των δημοσιονομικών δεσμεύσεων.

Η υποβολή αιτήματος στον Ετήσιο Προγραμματισμό Προσλήψεων τακτικού προσωπικού έτους 2022 κρίνεται απολύτως απαραίτητη και επιβεβλημένη λόγω αποδυνάμωσης και υποστελέχωσης των υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου όπως αποδεικνύεται από τα ανωτέρω. Επιπρόσθετα οι μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών στο χώρο της Αυτοδιοίκησης, οι επιπλέον αρμοδιότητες που έχουν παραχωρηθεί στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού καθώς και η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών καθιστούν εξαιρετικά δύσκολο και πολυεπίπεδο το έργο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημιουργούν ανάγκες για εξειδικευμένο και επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό.

Η πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού θα συμβάλλει στην επαρκή στελέχωση των υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου, στην αναβάθμιση των παρεχόμενων προς τον πολίτη υπηρεσιών, στην ταχύτερη διεκπεραίωση των υποθέσεων καθώς και στη βελτίωση της οργανωτικής διάθρωσης / αναδιάρθρωσης των υπηρεσιακών μονάδων. Επιπλέον θα δώσει τη δυνατότητα για συμμετοχή του Δήμου σε νέα προγράμματα και δράσεις και θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της εικόνας του αστικού περιβάλλοντος, και όχι μόνο, του Δήμου μας.

Βάσει των αναγκών στελέχωσης των υπηρεσιών μας, για την εύρυθμη λειτουργία τους και με βάση τις κενές οργανικές θέσεις του ΟΕΥ, οι οποίες έχουν αναρτηθεί στο ψηφιακό οργανόγραμμα του Δήμου, προτείνεται η κάλυψη των παρακάτω θέσεων.

 

  1. Για τη στελέχωση του τμήματος Πολεοδομίας, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας, λόγω επικείμενης ανάληψης των αρμοδιοτήτων δόμησης και πολεοδομίας.
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (σήμερα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 1 κενή οργανικές θέσεις στον ΟΕΥ και 1 θέση δεσμευμένη).
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (υπηρετεί ένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 2 κενές οργανικές θέσεις στον ΟΕΥ).
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (υπηρετεί ένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 2 κενές οργανικές θέσεις στον ΟΕΥ).
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (υπηρετούν 2 υπάλληλοι αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 3 κενές οργανικές θέσεις και 1 δεσμευμένη στον ΟΕΥ).
    • Μία (1) θέση ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ (σήμερα στο τμήμα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).

 

  1. Για τη στελέχωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (λόγω των αναγκών που προέκυψαν από τις μετατάξεις προσωπικού)
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ με άδεια Λογιστή Α’ τάξεως για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος ως προς τις διαδικασίες παρακολούθησης του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος, έκδοση λογιστικών και οικονομικών καταστάσεων που συνδέονται με το τηρούμενο λογιστικό σχέδιο (πχ. ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και να ενημερώνει σχετικά τα αρμόδια όργανα του δήμου με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες, οι οποίες ανατίθενται σε εξωτερικό συνεργάτη λογιστή. (Σήμερα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
    • Μία (1) θέση ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ (σήμερα στη Δ/νση υπηρετεί ένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
  2. Για τη στελέχωση της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών

(λόγω των αναγκών που προέκυψαν από συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις προσωπικού καθώς και την επικείμενη ανάληψη των προνοιακών αρμοδιοτήτων)

  • Μία (1) θέση ΠΕ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ για τη στελέχωση του τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, (σήμερα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
  • Μία (1) θέση ΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ για τη στελέχωση του τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, (σήμερα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
  • Μία (1) θέση ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ για τη στελέχωση του Α.Τ Προγραμματισμού Οργάνωσης & Πληροφορικής, (σήμερα στο τμήμα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
  • Μία (1) θέση ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΟΝΑΔΩΝ Τ.Α για το τμήμα Δημοτικής Κατά­στασης, Ληξιαρχείου, Ανθρώπινου Δυναμικού για τη στελέχωση του γραφείου γραμματείας – πρωτοκόλλου και την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, (σήμερα στο τμήμα δεν υπηρετεί υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας).
  1. Για τη στελέχωση των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής
    • Έξι (6) θέσεις ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝ. ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ για τη στελέχωση του τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης υπηρετούν 4 υπάλληλοι αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 9 κενές οργανικές θέσεις στον ΟΕΥ).
    • Δύο (2) θέσεις ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ για τη στελέχωση του τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης υπηρετούν 11 υπάλληλοι αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχουν 2 κενές οργανικές θέσεις στον ΟΕΥ
    • Μία (1) θέση ΔΕ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΑΡΧΩΝ για τη στελέχωση του τμήματος Κινητού Μηχανολογικού Εξοπλισμού, (σήμερα στο τμήμα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).
    • Μία (1) θέση ΠΕ ΓΕΩΛΟΓΩΝ για τη στελέχωση του Τμήματος Περιβάλλοντος Πρασίνου & Πολιτικής Προστασίας, (σήμερα στο Τμήμα δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος αντίστοιχης ειδικότητας και υπάρχει 1 κενή οργανική θέση στον ΟΕΥ).

Κατόπιν όλων των ανωτέρω παρακαλούμε όπως η Οικονομική Επιτροπή εγκρίνει την υποβολή αιτήματος στον Ετήσιο Προγραμματισμό Προσλήψεων Τακτικού Προσωπικού έτους 2022 συμπεριλαμβάνοντας το σύνολο των αναλυτικών στοιχείων όπως αναφέρονται στις σχετικές Εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ.-

Κιάτο 9 Ιουλίου 2021

Ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος

Βλάσιος Β. Γεωργίου

 

Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη:

  • τις διατάξεις του ν. 3463/2006 (A’114), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει,
  • τις διατάξεις του άρθρου 72 του ν. 3852/2010 (Α’ 87), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει,
  • τις διατάξεις του ν. 4555/2018 (A’133), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει,
  • την ανωτέρω εισήγηση,
  • τη διαλογική συζήτηση των μελών της,

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ  ΟΜΟΦΩΝΑ

 

Α. Θεωρεί το θέμα κατεπείγον σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 §3 του ν. 4555/2018, λόγω καταληκτικών ημερομηνιών.

 

Β. Εγκρίνει τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων τακτικού προσωπικού έτους 2022 του Δήμου Σικυωνίων σύμφωνα και όπως αναλυτικά παρουσιάζεται στην αρ. πρωτ. 7181/09.07.2021 ανωτέρω εισήγηση της αρμόδιας Υπηρεσία του Δήμου μας.

 

Γ. Διαβιβάζει την παρούσα στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών για τις προβλεπόμενες εκ του νόμου ενέργειες.

 

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 188/2021

Συντάχθηκε και υπογράφεται

Ο Αντιπρόεδρος                                      Τα μέλη

Ακριβές απόσπασμα

Κιάτο 13.07.2021

Ο Αντιπρόεδρος

 

Γεώργιος Τσολάκος