ΑΠΟΦΑΣΗ 174/2018
Περίληψη: |
Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα την 29η Μαίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Τρίτη και ώρα 10:00’ π.μ. συνήλθε σε ΤΑΚΤΙΚΗ δημόσια συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, υπό την Προεδρία του Δημάρχου κου Σπυρίδωνα Σταματόπουλου, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 5312/25-05-2018 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε και δημοσιεύτηκε νόμιμα σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/07-06-2010). Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο -7- μελών παραβρέθηκαν -5- ήτοι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ |
ΑΠΟΝΤΕΣ |
||
1. 1 |
Σταματόπουλος Σπυρίδων (Πρόεδρος) |
1. |
Αλεξόπουλος Βασίλειος |
2. |
Κελλάρης Βασίλειος (Αντιπρόεδρος ) |
2. |
Μπουζιάνη Βασιλική |
3. |
Μυττάς Ιωάννης |
|
|
4. |
Ζάρκος Δημήτριος |
|
|
5. |
Σπανός Κων/νος |
|
|
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η ορισθείσα υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων, κα Μπουντή Γεωργία, για την τήρηση των πρακτικών.
ΘΕΜΑ 3ο
Στο 3o θέμα της ημερήσιας διάταξης: « Έγκριση τεκμηριωμένων αιτημάτων δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου, βάσει του Π.Δ. 80/2016 » ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, κος Σταματόπουλος Σπυρίδων, έθεσε υπόψη των μελών της Επιτροπής, τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες», μετά από τα τεκμηριωμένα αιτήματα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
Η Οικονομική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της:
– τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»,
– τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη Υποχρεώσεων από τους Διατάκτες»,
– τις εισηγήσεις της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του Δήμου μας,
– την ανάγκη έγκρισης πραγματοποίησης των σχετικών δαπανών κατά την παρούσα χρήση και
– τη διαλογική συζήτηση των μελών της,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Α. Εγκρίνει τα τεκμηριωμένα αιτήματα της κατωτέρω Υπηρεσίας του Δήμου, σύμφωνα με τις μελέτες και βάσει του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145):
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας |
||
Κ.Α. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
ΠΟΣΟ |
02.20.6691.008 |
Προμήθεια λαμπτήρων κ.λ.π. αναλωσίμου ηλεκτρολογικού υλικού Δ.Ε. ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ {αμ 15/2018}. |
14.998,79 € |
02.20.7135.019 |
Προμήθεια φωτιστικών σωμάτων κ.λπ. ΔΕ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ {αμ 15/2018}. |
4.999,68 € |
συνολο α |
19.998,47 € |
|
Κ.Α. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
ΠΟΣΟ |
02.20.6691.010 |
Προμήθεια λαμπτήρων κ.λ.π. αναλωσίμου ηλεκτρολογικού υλικού Δ.Ε. ΦΕΝΕΟΥ {αμ 18/2018}. |
9.998,12 € |
02.20.7135.021 |
Προμήθεια φωτιστικών σωμάτων κ.λπ. ΔΕ ΦΕΝΕΟΥ {αμ 18/2018}. |
1.998,88 € |
συνολο β |
11.997,00 € |
|
συνολο (α+β) : |
31.995,47 € |
Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών για τις περαιτέρω ενέργειες της σύμφωνα με το ΠΔ 80/2016 (Α’ 145).
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 174/2018
Συντάχθηκε και υπογράφεται
Ο Πρόεδρος
Σπυρίδων Σταματόπουλος |
ΤΑ ΜΕΛΗ 1. Κελλάρης Βασίλειος 2. Μυττάς Ιωάννης 3. Ζάρκος Δημήτριος 4. Σπανός Κων/νος |
Ακριβές απόσπασμα
Κιάτο 29 -05-2018