οπτική ταυτότητα αποφάσεων δημοτικού συμβουλίου

171/2018 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου

Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ                                                                                

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α

Από το πρακτικό της 15ης/15.05.2018 ΕΚΤΑΚΤΗΣ συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Αρ. Απόφασης : 171/2018

Περίληψη : Πρόσληψη προσωπικού δίμηνης σύμβασης για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών.

Στο Κιάτο και στο Δημοτικό Κατάστημα σήμερα, ημέρα Τρίτη 15 Μαΐου 2018 και ώρα 16:00′ συνήλθε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σικυωνίων, υπό την Προεδρία του κ. Λεονάρδου Αναστασίου σε ΕΚΤΑΚΤΗ συνεδρίαση, μετά την με αριθμ. πρωτ. 4830/15.05.2018 έγγραφη πρόσκληση, που επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010, σε κάθε δημοτικό σύμβουλο καθώς και στο Δήμαρχο, ο οποίος παρευρέθηκε. Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, διότι σε σύνολο 27 μελών, βρέθηκαν παρόντα 24 μέλη , δηλαδή:

Παρόντα
1. Λεονάρδου Αναστάσιος 2.Σκαρμούτσος Νικόλαος 3. Μαυραγάνη Κυριακή 4. Τσιάνος Ιωάννης
5. Κουτρέτσης Σπυρίδων   6. Θελερίτης Γεώργιος 7. Κελλάρη Ιωάννα   8. Μυττάς Ιωάννης      
9. Δομετίου Βασίλειος 10. Φιακάς Παναγιώτης   11. Αλεξόπουλος Βασίλειος   12. Σωτηρόπουλος Ιωάννης
13. Χρυσικός   Παύλος   14. Μπούρης Ευάγγελος 15. Μπουζιάνη-Τσαντήλα Β. 16. Πανάγου Αθανάσιος
17. Σπανός Κωνσταντίνος 18. Γεώργας Χρήστος 19.Ζάρκος Δημήτριος 20. Λαλιώτης Γεώργιος  
21. Ρουμπέκας Γεώργιος 22. Σαρχάνης Κωνσταντίνος 23. Μπακόλιας Παναγιώτης 24.Νανόπουλος Βασίλειος
Απόντα
1. Ραυτόπουλος Γεώργιος 2. Κελλάρης Βασίλειος 3. Καρακούσης Ευάγγελος  
Πρόεδροι Δημοτικής Κοινότητας & Τοπικών Κοινοτήτων
Παρόντες: ουδείς    
Απόντες: 1. Φαρμάκης Π. (Κιάτου) 2. Βρέντας Ι. (Διμηνιού) 3. Θεοχάρης Π.(Αρχ. Σικυώνας)
4.Τυρλής Α. (Λαλιωτίου) 5. Αθανασούλης Ι. (Λαύκας) 6. Νικολάου Δ. (Κ. Διμηνιού) 7. Κλειούφη Γ. (Μουλκίου)
8. Ραυτόπουλος Ι. (Πασίου) 9. Σπηλιώτης Δ. (Κλημεντίου) 10. Ραφτόπουλος Κ. (Κρυονερίου) 11. Στάθης Σ. (Μεγ. Βάλτου)
12. Νικολάου Ν. (Σουλίου) 13. Γαλάνης Σ. (Ψαρίου) 14.Ράπτης Ν. (Καισαρίου)  
Εκπρόσωποι Τοπικών Κοινοτήτων
Παρόντες: ουδείς    
Απόντες: 1. Σταθακοπουλος Κ. (Παραδεισίου) 2. Μηλιώτης Γ. (Μικ. Βάλτου) 3. Τσετσώνης Π. (Κ. Ταρσού)
4. Παναγόπουλος Δ.(Πανοράματος) 5. Κουλούκης Σ. (Μεσινού) 6. Σκούπας Α. (Μποζικών) 7. Δρίμας Ι. (Δροσοπηγής)
8. Μπεκιάρης Δ. (Φενεού) 9. Δεδάκης Σ. (Καστανέας) 10. Καραχλής Νικ. . (Τιτάνης) 11. Παπουτσής Α. (Αρχ. Φενεού)
12. Ρέλιας Α. (Γκούρας) 13. Καλαντζής Π. (Γονούσας) 14. Ρήγας Ι. (Βελίνας) 15. Τζιώρης Γ. (Μοσιάς)
16. Μπελίτσης Π. (Κεφαλαρίου) 17. Μουλόπουλος Κ. (Ματίου) 18. Κοτσίρης Β. (Στενού) 19.Καρατζάς Σ. (Στυμφαλίας)
20. Σελέκος Κ. (Καλλιάνων) 21. Σκάζας Δ. (Κυλλήνης) 22.Καραχοντζίτης Ν. (Ασπροκάμπου)  
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ: ουδεμία
         

Στην συνεδρίαση παρευρέθηκε η τακτική υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων κ. Ειρήνη Π. Πρόβου για την τήρηση των πρακτικών.

Θέμα 2o

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αναστάσιος Λεονάρδου υπενθύμισε στο Συμβούλιο ότι η συνεδρίαση γίνεται εκτάκτως και κατεπειγόντως, λόγω καταληκτικών ημερομηνιών και κάλεσε το Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά .

Το Συμβούλιο ομόφωνα αποδέχθηκε την πρόταση του Προέδρου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 παρ. 5 του Ν.3852/2010.

Ακολούθως ο Πρόεδρος εισηγούμενος το 2ο θέμα της ημερήσιας διάταξης με τίτλο: Πρόσληψη προσωπικού δίμηνης σύμβασης για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών, έθεσε υπόψη του Συμβουλίου τα παρακάτω:

  1. το με αρ.πρωτ. 4749/11.05.2018 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας, το σκεπτικό του οποίου ακολουθεί:

Μετά τη σύνταξη των προσωρινών πινάκων που αφορούσαν την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου μας, ειδοποιήθηκαν οι επιτυχόντες για ανάληψη εργασίας, αλλά δεν προσήλθαν όλοι, αφού η αποδοχή είναι προαιρετική. Συγκεκριμένα, οι προβλεπόμενες θέσεις ήταν 17 (10 εργάτες καθαριότητας, 4 χειριστές μηχανημάτων έργου και 3 οδηγοί) και ανέλαβαν εργασία οι 9 (4 εργάτες καθαριότητας, 3 χειριστές μηχανημάτων έργου και 2 οδηγοί).

Επειδή το προσωπικό στο οποίο αναφερόταν η προκήρυξη είναι απολύτως απαραίτητο για την κάλυψη των αναγκών για την αποκομιδή απορριμμάτων του Δήμου μας, η έλλειψή του έχει σαν αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η αποκομιδή των απορριμμάτων σε ένα μεγάλο μέρος του Δήμου με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια υγεία. Επίσης, με την έναρξη της θερινής περιόδου και την προσέλευση μεγάλου αριθμού παραθεριστών και επισκεπτών, υπάρχει αυξημένη ανάγκη για αυτού του είδους τις εργασίες, αφού ο πληθυσμός του Δήμου μας σχεδόν διπλασιάζεται.

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι οριστικοί πίνακες δεν προβλέπεται να συνταχθούν πριν το φθινόπωρο, είναι επιτακτική η ανάγκη για πρόσληψη εποχιακού προσωπικού με δίμηνη σύμβαση, αφού τα παραπάνω γεγονότα, δημιουργούν συνθήκες έκτακτης και κατεπείγουσας ανάγκης για τις εργασίες αποκομιδής των απορριμμάτων.

Κατόπιν των παραπάνω, προτείνεται η πρόσληψη προσωπικού σύμφωνα με τις διαδικασίες του αρ. 206 του Ν.3584/2007, όπως παρακάτω:

Α/Α ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ
1 Εργάτες γενικών καθηκόντων 6
2 ΔΕ Οδηγών απορριμματοφόρων 1
 

ΣΥΝΟΛΟ

7
  1. την με αρ. πρωτ. 4772/14.05.2018 βεβαίωση της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου μας , η οποία ακολουθεί:

Β Ε Β Α Ι Ω Σ Η

Για την πρόσληψη προσωπικού εκτάκτων και κατεπειγουσών αναγκών.

Βεβαιώνεται ότι για την κάλυψη της δαπάνης πρόσληψης προσωπικού για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών αναγκών, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας για το έτος 2018, συνολικού αριθμού εφτά (7) ατόμων σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου, έχει προβλεφθεί αντίστοιχη πίστωση στους παρακάτω Κ.Α.Ε. του προϋπολογισμού:

Α) Στον Κ.Α.Ε. 02.20.6041 του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 με τίτλο «Τακτικές αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων» ποσό: € 218.391,61 (διακόσιες δέκα οκτώ χιλιάδες τριακόσια ενενήντα ένα ευρώ και εξήντα ένα λεπτά), για την κάλυψη της μισθοδοσίας και

Β) Στον Κ.Α. 02.20.6054.001 του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 με τίτλο «ΕΦΚΑ- πρώην εργοδοτική εισφορά υπέρ ΙΚΑ-ΤΕΑΜ» ποσό: € 52.211,82 (πενήντα δύο χιλιάδες διακόσια έντεκα ευρώ και ογδόντα δύο λεπτά) για την κάλυψη της δαπάνης εργοδοτικών εισφορών.

Γ. την από 15.05.2018 κατάσταση του Γραφείου Μισθοδοσίας του Δήμου που έχει ως εξής:

  ΚΟΣΤΟΣ 1 ΟΔΗΓΟΣ ΔΕ ΚΑΙ 6 ΕΡΓΑΤΩΝ ΥΕ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ
  ΕΠΟΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ -ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ έτους 2018
Α/Α ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΑ Μ.Κ. ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ & ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΕΚΝΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΙΚΑ
                     
1 ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΕ 29 1 ΣΤ1 858,00 € 150,00 € 50,00 € 1.058,00 € 312,22 €
  ΚΟΣΤΟΣ 1 ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ 1.716,00 € 300,00 € 100,00 € 2.116,00 € 624,43 €
                     
2 ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΥΕ 16 1 ΣΤ1 780,00 € 150,00 € 50,00 € 980,00 € 289,20 €
  ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΥΕ 16 6 ΣΤ1 4.680,00 € 900,00 € 300,00 € 5.880,00 € 1.735,19 €
  ΚΟΣΤΟΣ 6 ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΥΕ 16 ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ 9.360,00 € 1.800,00 € 600,00 € 11.760,00 € 3.470,38 €
Κιάτο 15 /05/2018 Κ.Α. 20-6041.001 13.876,00 €  
  Κ.Α. 20-6054.001 4.094,81 €  
    ΣΥΝΟΛΟ 17.970,81 €  
                       

Με βάση τα παραπάνω ο Πρόεδρος κάλεσε το Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά

Το Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του :

  • την ισχύουσα νομοθεσία ,
  • το αρ.πρωτ. 4749/11.05.2018 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής,
  • την με αρ. πρωτ. 4772/14.05.2018 βεβαίωση της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών,
  • την από 15.05.2018 κατάσταση του Γραφείου Μισθοδοσίας,
  • τη διαλογική συζήτηση των μελών του, ως τα ηχογραφημένα και απομαγνητοφωνημένα πρακτικά,

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι  ομόφωνα

1.Αποδέχεται,το έκτακτο & κατεπείγον της παρούσας συνεδρίασης και του εν λόγω θέματος αυτής σύμφωνα με τις διατάξεις της §5 του άρθρου 67 του Ν.3852/2010.

2.Διαπιστώνει την ανάγκη πρόσληψης συνολικά επτά (7) ατόμων εποχιακού προσωπικού δίμηνης σύμβασης, για το έτος 2018, στην υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Σικυωνίων, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες αποκομιδής απορριμμάτων εν όψει και της έναρξης της θερινής περιόδου, διασφαλίζοντας τη δημόσια υγεία.

  • Εργάτες γενικών καθηκόντων ΥΕ 16 : έξι (6) άτομα .
  • Οδηγός απορριμματοφόρου ΔΕ 29: ένα (1) άτομο .

Σύμφωνα με την Βεβαίωση του Οικονομικού Τμήματος η δαπάνη μισθοδοσίας τους θα βαρύνει τις παρακάτω πιστώσεις του Προϋπολογισμού Δήμου Σικυωνίων οικονομικού έτους 2018.

ΚΑ 02.20.6041 «Τακτικές αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων» € 218.391,61
ΚΑ 02.20.6054.001 «Εργοδοτικές εισφορές έκτακτων υπαλλήλων» € 52.211,82

Η παρούσα Απόφαση έλαβε αυξ. Αριθ. 171/2018

Ακριβές Απόσπασμα

Κιάτο 15.05.2018

O ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ