οπτική ταυτότητα αποφάσεων δημοτικού συμβουλίου

15/2017 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου

Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Από το πρακτικό της 1ης/02-02-2017 ΤΑΚΤΙΚΗΣ συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Αρ. Απόφασης : 15/2017

Θέμα : Καθορισμός εργασίας των Υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, για το έτος 2017.

Στο Κιάτο και στο Δημοτικό κατάστημα σήμερα Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 19:30′, συνήλθε υπό την προεδρία του κ. Λεονάρδου Αναστασίου, σε ΤΑΚΤΙΚΗ συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο, ύστερα από την αριθ. 1277/27.01.2017 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 σε κάθε ένα σύμβουλο ξεχωριστά καθώς και στο Δήμαρχο, ο οποίος   παραβρέθηκε. Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, διότι σε σύνολο 27 μελών, βρέθηκαν παρόντα 19 μέλη , δηλαδή:

Παρόντες Απόντες
  1. Λεονάρδου Αναστάσιος
Πρόεδρος 1. Αλεξόπουλος Βασίλειος       Μέλος
  1. Ρουμπέκας Γεώργιος
Αντιπρόεδρος 2. Κελλάρη Ιωάννα   »
  1. Μαυραγάνη Κυριακή
Γραμματέας 3. Θελερίτης Γεώργιος »
  1. Μυττάς Ιωάννης
Μέλος 4. Καρακούσης Ευάγγελος »
  1. Τσιάνος Ιωάννης
» 5. Ζάρκος Δημήτριος   »
  1. Κουτρέτσης Σπυρίδων  
» 6. Λαλιώτης Γεώργιος     »
  1. Μπούρης Ευάγγελος
» 7. Σαρχάνης Κωνσταντίνος »
  1. Σωτηρόπουλος Ιωάννης          
» 8. Μπακόλιας Παναγιώτης   »
  1. Φιακάς Παναγιώτης  
»    
  1. Χρυσικός Παύλος          
»    
  1. Πανάγου Αθανάσιος
»    
  1. Μπουζιάνη-Τσαντήλα Β.
»    
  1. Δομετίου Βασίλειος
»    
  1. Σπανός Κωνσταντίνος
»    
  1. Γεώργας Χρήστος    
Αποχώρησε μετά το 10ο θέμα Η.Δ.    
  1. Κελλάρης Βασίλειος
»    
  1. Σκαρμούτσος Νικόλαος
Αποχώρησε μετά το 15ο θέμα Η.Δ.    
  1. Ραυτόπουλος Γεώργιος  
»    
  1. Νανόπουλος Βασίλειος
»    
Πρόεδροι Δ.Κ. & Τ.Κ. Εκπρόσωποι Τ.Κ.
Παρόντες Απόντες Παρόντες Απόντες
  1. Φαρμάκης Π. (Κιάτου)
  2. Κλειούφη Γ. (Μουλκίου)
  1 Καλαντζής Π. (Γονούσας)
  1. Ρήγας Ι. (Βελίνας)
2.,Νικολάου Δ. (Κ. Διμηνιού
  1. Σπηλιώτης Δ. (Κλημεντίου)
 
  1. Μηλιώτης Γ. (Μικ. Βάλτου)
3. Γαλάνης Σ. (Ψαρίου)
  1. Βρέντας Ι. (Διμηνιού)
 
  1. Σκάζας Δ. (Κυλλήνης)
4. Ραυτόπουλος Ι. (Πασίου)
  1. Αθανασούλης Ι. (Λαύκας
 
  1. Καραχλής Νικ. . (Τιτάνης)
5. Νικολάου Ν. (Σουλίου)
  1. Ράπτης Ν. (Καισαρίου)
 
  1. Δρίμας Ι. (Δροσοπηγής)
 
  1. Θεοχάρης Π.(Αρχ. Σικυώνας)
 
  1. Τσετσώνης Π. (Κ. Ταρσού)
 
  1. Ραφτόπουλος Κ. (Κρυονερίου)
 
  1. Μουλόπουλος Κ. (Ματίου)
 
  1. Στάθης Σ. (Μεγ. Βάλτου
 
  1. Παπουτσής Α. (Αρχ. Φενεού)
 
  1. Τυρλής Α. (Λαλιωτίου)
 
  1. Τζιώρης Γ. (Μοσιάς)
                                                                                                                                                                                                                                    
  1. Παναγόπουλος Δ.(Πανοράματος)
     
  1. Κοτσίρης Β. (Στενού)
     
  1. Μπεκιάρης Δ. (Φενεού)
     
  1. Σελέκος Κ. (Καλιάνων)
     
  1. Κουλούκης Σ. (Μεσινού)
     
  1. Καραχοντζίτης Ν. (Ασπροκάμπου)
     
  1. Μπελίτσης Π. (Κεφαλαρίου)
     
  1. Καρατζάς Σ. (Στυμφαλίας)
     
  1. Σκούπας Α. (Μποζικών)
     
  1. Ρέλιας Α. (Γκούρας)
     
  1. Σταθακοπουλος Κ. (Παραδεισίου)
     
  1. Δεδάκης Σ. (Καστανέας)

Στην παρούσα συνεδρίαση παραβρέθηκε η τακτική υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων κ. Ειρήνη Π. Πρόβου για την τήρηση των πρακτικών της συνεδρίασης.

Θέμα 9ο

Στο 9ο θέμα της ημερήσιας διάταξης: Καθορισμός εργασίας των Υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, για το έτος 2017, o Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Αναστάσιος Λεονάρδου, εισηγούμενος το θέμα, έθεσε υπόψη του Συμβουλίου το αρ. πρωτ. 454/13.01.2017 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας , το σώμα του οποίου ακολουθεί:

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ                                                                                                        Αρ. Πρωτ.: 454        

                                                                                                                                                                                      Κιάτο 13/1/2017

Θέμα:   «Καθορισμός εργασίας των υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων για το έτος 2017».

Με την εφαρμογή του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», ο νέος Δήμος Σικυωνίων καλείται να παρέχει υπηρεσίες σε μια πολύ μεγάλη γεωγραφική περιφέρεια που συγκροτείται από τις Δημοτικές Ενότητες του Φενεού και Στυμφαλίας.

Η έλευση του προαστιακού στο Κιάτο προκάλεσε μεγάλη ανοικοδόμηση και αύξηση του πληθυσμού, καθώς και προσέλευση πολλών παραθεριστών κατά τους θερινούς μήνες, αλλά και πολυάριθμων επισκεπτών κατά τις εορτές και αργίες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία τεράστιου φόρτου εργασίας στη Δ/νση Περιβάλλοντος, που δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί από το υπάρχον προσωπικό, το οποίο τελευταία μειώθηκε δραματικά, λόγω συνταξιοδοτήσεων και μετατάξεων.

Δεδομένου ότι υπάρχει περιορισμός στις νέες προσλήψεις μονίμου και εποχιακού προσωπικού και για την αντιμετώπιση του φόρτου εργασίας, θεωρείται απαραίτητη η καθημερινή απασχόληση του προσωπικού του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής όλες τις ημέρες του μήνα ή και σε απογευματινή ή και νυχτερινή βάρδια για το 2017.

Η εργασία θα προσφέρεται εκ περιτροπής από το προσωπικό. Στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο ή Κυριακή ή αργίες θα χορηγείται άλλη ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας καθώς και οι όποιες προσαυξήσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία.

Συγκεκριμένα, στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο θα χορηγείται ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και συγκεκριμένα την Τετάρτη. Στην περίπτωση που η Τετάρτη συμπίπτει με αργία, ή υπάρχουν άλλες ειδικές συνθήκες οι οποίες δεν επιτρέπουν τη χορήγηση ημέρας ανάπαυσης την Τετάρτη, θα χορηγείται την επόμενη εργάσιμη.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 παρ. 3 και 6 του Ν. 1188/1981 «περί κυρώσεως του Κώδικα Καταστάσεως Προσωπικού των Ο.Τ.Α.», έτσι όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 3584/07, είναι δυνατό ύστερα από πρόταση του Δημοτικού Συμβουλίου, να καθιερώνονται εξαιρέσεις από την εφαρμογή πενθημέρου εργασίας για όλο, ή μέρος του Προσωπικού, κατά υπηρεσία, κλάδο, ειδικότητα και αριθμό υπαλλήλων καθώς και διακεκομμένες ώρες εργασίας, εφόσον τούτο επιβάλλεται λόγω της ιδιοτυπίας των συνθηκών λειτουργίας ή του είδους ή της μορφής της υπηρεσίας ή εργασίας, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, (αρμοδιότητα που μεταβιβάσθηκε στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης). Αναλυτικά :

Για τις υπηρεσίες του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης:

Το προσωπικό που απασχολείται στην καθαριότητα κατά κλάδο, παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα ως εξής:

 

ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Κλάδος

Αριθμός υπαλλήλων
ΔΕ 29 Οδηγών
Οκτώ (8)
ΔΕ 28 Χειριστής σαρώθρου Ένας (1)
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας Οκτώ (8)
ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας Ένας (1)

ΙΔΑΧ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Κλάδος

Αριθμός υπαλλήλων
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας Πέντε (5)

ΕΠΟΧΙΑΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Κλάδος

Αριθμός υπαλλήλων
ΔΕ 29 Οδηγών
Τρείς (3)
ΔΕ 28 Χειριστές Μ.Ε. Τέσσερις (4)
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας Οκτώ (8)
ΔΕ Οδηγός καδοπλυντηρίου Ένας (1)

ΔΑΠΑΝΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Έχει γίνει πρόβλεψη δαπάνης στον προϋπολογισμό έτους 2017 για υπερωριακή απασχόληση των εργαζομένων στο Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, που φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:

 
ΚΛΑΔΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Κ.Α. ΠΟΣΟΝ (€)
ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΔΕ 29 Οδηγών

ΔΕ 28 Χειριστής σαρώθρου

ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας

ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας

 

Οκτώ (8)

Ένας (1)

Οκτώ (8)

Ένας (1)

02.20.6012

2.000

ΙΔΑΧ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

 
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας
Πέντε (5) 02.20.6022 2.000
ΕΠΟΧΙΑΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΔΕ 29 Οδηγών

ΔΕ Οδηγός καδοπλυντηρίου

ΔΕ 28 Χειριστές Μ.Ε.

ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας

 

Τρείς (3)

Ένας (1)

Τέσσερις (4)

Οκτώ (8)

02.20.6042

2.000

Μετά τα παραπάνω, παρακαλούμε για τη λήψη σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου και για το τρέχον έτος.

Κιάτο 13/1/20178

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΠΑΝΑΓΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

 

Με βάση τα παραπάνω ο Πρόεδρος κάλεσε το Δ.Σ. να αποφασίσει σχετικά.

Το Δ.Σ. αφού έλαβε υπόψη του:

  • την ισχύουσα Νομοθεσία,
  • το αρ. πρωτ. 454/13.01.2017 έγγραφο της αρμόδιας Υπηρεσίας,
  •  τη διαλογική συζήτηση των μελών του, ως τα ηχογραφημένα και απομαγνητοφωνημένα πρακτικά,

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι κατά πλειοψηφία

Μειοψηφούντος του δημοτικού συμβούλου κ. Βασιλείου Νανόπουλου

Α. Καθορίζει το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών, για το έτος 2017, όπως ανά Υπηρεσία και Κλάδο περιγράφεται στο σκεπτικό της παρούσης.

Καθημερινή απασχόληση όλες τις ημέρες του μήνα και σε απογευματινή ή νυχτερινή βάρδια καθώς και τις ημέρες αργίας.

  • Η εργασία θα προσφέρεται εκ περιτροπής από όλο το προσωπικό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
  • Στο προσωπικό που θα απασχοληθεί Σάββατο, Κυριακή ή αργίες θα δοθεί άλλη ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και θα καταβάλλονται οι όποιες προσαυξήσεις σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία.
  • Στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο θα χορηγείται ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και συγκεκριμένα την Τετάρτη. Στην περίπτωση που η Τετάρτη συμπίπτει με αργία, ή υπάρχουν άλλες ειδικές συνθήκες οι οποίες δεν επιτρέπουν τη χορήγηση ημέρας ανάπαυσης την Τετάρτη, θα χορηγείται την επόμενη εργάσιμη.

Στον προϋπολογισμό τρέχοντος έτους 2017, έχουν προβλεφθεί οι απαιτούμενες πιστώσεις, όπως αναλυτικά αναφέρονται στο σκεπτικό της παρούσης.

Η παρούσα έλαβε αύξοντα αριθ. 15/2017

Ακριβές Απόσπασμα

Κιάτο 3 Φεβρουαρίου 2017

Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ