ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Από το πρακτικό της 1ης/02-02-2017 ΤΑΚΤΙΚΗΣ συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Αρ. Απόφασης : 15/2017
Θέμα : | Καθορισμός εργασίας των Υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, για το έτος 2017. |
Στο Κιάτο και στο Δημοτικό κατάστημα σήμερα Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 19:30′, συνήλθε υπό την προεδρία του κ. Λεονάρδου Αναστασίου, σε ΤΑΚΤΙΚΗ συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο, ύστερα από την αριθ. 1277/27.01.2017 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Ν. 3852/2010 σε κάθε ένα σύμβουλο ξεχωριστά καθώς και στο Δήμαρχο, ο οποίος παραβρέθηκε. Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, διότι σε σύνολο 27 μελών, βρέθηκαν παρόντα 19 μέλη , δηλαδή:
Παρόντες | Απόντες | ||
|
Πρόεδρος | 1. Αλεξόπουλος Βασίλειος | Μέλος |
|
Αντιπρόεδρος | 2. Κελλάρη Ιωάννα | » |
|
Γραμματέας | 3. Θελερίτης Γεώργιος | » |
|
Μέλος | 4. Καρακούσης Ευάγγελος | » |
|
» | 5. Ζάρκος Δημήτριος | » |
|
» | 6. Λαλιώτης Γεώργιος | » |
|
» | 7. Σαρχάνης Κωνσταντίνος | » |
|
» | 8. Μπακόλιας Παναγιώτης | » |
|
» | ||
|
» | ||
|
» | ||
|
» | ||
|
» | ||
|
» | ||
|
Αποχώρησε μετά το 10ο θέμα Η.Δ. | ||
|
» | ||
|
Αποχώρησε μετά το 15ο θέμα Η.Δ. | ||
|
» | ||
|
» | ||
Πρόεδροι Δ.Κ. & Τ.Κ. | Εκπρόσωποι Τ.Κ. | ||
Παρόντες | Απόντες | Παρόντες | Απόντες |
|
1 Καλαντζής Π. (Γονούσας) |
|
|
2.,Νικολάου Δ. (Κ. Διμηνιού |
|
|
|
3. Γαλάνης Σ. (Ψαρίου) |
|
|
|
4. Ραυτόπουλος Ι. (Πασίου) |
|
|
|
5. Νικολάου Ν. (Σουλίου) |
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
Στην παρούσα συνεδρίαση παραβρέθηκε η τακτική υπάλληλος του Δήμου Σικυωνίων κ. Ειρήνη Π. Πρόβου για την τήρηση των πρακτικών της συνεδρίασης.
Θέμα 9ο
Στο 9ο θέμα της ημερήσιας διάταξης: Καθορισμός εργασίας των Υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, για το έτος 2017, o Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Αναστάσιος Λεονάρδου, εισηγούμενος το θέμα, έθεσε υπόψη του Συμβουλίου το αρ. πρωτ. 454/13.01.2017 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας , το σώμα του οποίου ακολουθεί:
ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ Αρ. Πρωτ.: 454
Κιάτο 13/1/2017
Θέμα: «Καθορισμός εργασίας των υπηρεσιών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων για το έτος 2017».
Με την εφαρμογή του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», ο νέος Δήμος Σικυωνίων καλείται να παρέχει υπηρεσίες σε μια πολύ μεγάλη γεωγραφική περιφέρεια που συγκροτείται από τις Δημοτικές Ενότητες του Φενεού και Στυμφαλίας.
Η έλευση του προαστιακού στο Κιάτο προκάλεσε μεγάλη ανοικοδόμηση και αύξηση του πληθυσμού, καθώς και προσέλευση πολλών παραθεριστών κατά τους θερινούς μήνες, αλλά και πολυάριθμων επισκεπτών κατά τις εορτές και αργίες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία τεράστιου φόρτου εργασίας στη Δ/νση Περιβάλλοντος, που δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί από το υπάρχον προσωπικό, το οποίο τελευταία μειώθηκε δραματικά, λόγω συνταξιοδοτήσεων και μετατάξεων.
Δεδομένου ότι υπάρχει περιορισμός στις νέες προσλήψεις μονίμου και εποχιακού προσωπικού και για την αντιμετώπιση του φόρτου εργασίας, θεωρείται απαραίτητη η καθημερινή απασχόληση του προσωπικού του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής όλες τις ημέρες του μήνα ή και σε απογευματινή ή και νυχτερινή βάρδια για το 2017.
Η εργασία θα προσφέρεται εκ περιτροπής από το προσωπικό. Στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο ή Κυριακή ή αργίες θα χορηγείται άλλη ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας καθώς και οι όποιες προσαυξήσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία.
Συγκεκριμένα, στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο θα χορηγείται ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και συγκεκριμένα την Τετάρτη. Στην περίπτωση που η Τετάρτη συμπίπτει με αργία, ή υπάρχουν άλλες ειδικές συνθήκες οι οποίες δεν επιτρέπουν τη χορήγηση ημέρας ανάπαυσης την Τετάρτη, θα χορηγείται την επόμενη εργάσιμη.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 παρ. 3 και 6 του Ν. 1188/1981 «περί κυρώσεως του Κώδικα Καταστάσεως Προσωπικού των Ο.Τ.Α.», έτσι όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 3584/07, είναι δυνατό ύστερα από πρόταση του Δημοτικού Συμβουλίου, να καθιερώνονται εξαιρέσεις από την εφαρμογή πενθημέρου εργασίας για όλο, ή μέρος του Προσωπικού, κατά υπηρεσία, κλάδο, ειδικότητα και αριθμό υπαλλήλων καθώς και διακεκομμένες ώρες εργασίας, εφόσον τούτο επιβάλλεται λόγω της ιδιοτυπίας των συνθηκών λειτουργίας ή του είδους ή της μορφής της υπηρεσίας ή εργασίας, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, (αρμοδιότητα που μεταβιβάσθηκε στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης). Αναλυτικά :
Για τις υπηρεσίες του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης:
Το προσωπικό που απασχολείται στην καθαριότητα κατά κλάδο, παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα ως εξής:
ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Κλάδος |
Αριθμός υπαλλήλων |
ΔΕ 29 Οδηγών |
Οκτώ (8) |
ΔΕ 28 Χειριστής σαρώθρου | Ένας (1) |
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας | Οκτώ (8) |
ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας | Ένας (1) |
ΙΔΑΧ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Κλάδος |
Αριθμός υπαλλήλων |
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας | Πέντε (5) |
ΕΠΟΧΙΑΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Κλάδος |
Αριθμός υπαλλήλων |
ΔΕ 29 Οδηγών |
Τρείς (3) |
ΔΕ 28 Χειριστές Μ.Ε. | Τέσσερις (4) |
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας | Οκτώ (8) |
ΔΕ Οδηγός καδοπλυντηρίου | Ένας (1) |
ΔΑΠΑΝΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
Έχει γίνει πρόβλεψη δαπάνης στον προϋπολογισμό έτους 2017 για υπερωριακή απασχόληση των εργαζομένων στο Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σικυωνίων, που φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:
|
ΚΛΑΔΟΣ |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ | Κ.Α. | ΠΟΣΟΝ (€) |
ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ |
ΔΕ 29 ΟδηγώνΔΕ 28 Χειριστής σαρώθρουΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας
|
Οκτώ (8) Ένας (1) Οκτώ (8) Ένας (1) |
02.20.6012 |
2.000 |
ΙΔΑΧ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
|
ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας |
Πέντε (5) | 02.20.6022 | 2.000 |
ΕΠΟΧΙΑΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ |
ΔΕ 29 ΟδηγώνΔΕ Οδηγός καδοπλυντηρίου ΔΕ 28 Χειριστές Μ.Ε. ΥΕ 16 Εργατών καθαριότητας
|
Τρείς (3) Ένας (1) Τέσσερις (4) Οκτώ (8) |
02.20.6042 |
2.000 |
Μετά τα παραπάνω, παρακαλούμε για τη λήψη σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου και για το τρέχον έτος.
Κιάτο 13/1/20178
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΑΝΑΓΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Με βάση τα παραπάνω ο Πρόεδρος κάλεσε το Δ.Σ. να αποφασίσει σχετικά.
Το Δ.Σ. αφού έλαβε υπόψη του:
- την ισχύουσα Νομοθεσία,
- το αρ. πρωτ. 454/13.01.2017 έγγραφο της αρμόδιας Υπηρεσίας,
- τη διαλογική συζήτηση των μελών του, ως τα ηχογραφημένα και απομαγνητοφωνημένα πρακτικά,
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι κατά πλειοψηφία
Μειοψηφούντος του δημοτικού συμβούλου κ. Βασιλείου Νανόπουλου
Α. Καθορίζει το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών, για το έτος 2017, όπως ανά Υπηρεσία και Κλάδο περιγράφεται στο σκεπτικό της παρούσης.
Καθημερινή απασχόληση όλες τις ημέρες του μήνα και σε απογευματινή ή νυχτερινή βάρδια καθώς και τις ημέρες αργίας.
- Η εργασία θα προσφέρεται εκ περιτροπής από όλο το προσωπικό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
- Στο προσωπικό που θα απασχοληθεί Σάββατο, Κυριακή ή αργίες θα δοθεί άλλη ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και θα καταβάλλονται οι όποιες προσαυξήσεις σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία.
- Στο προσωπικό που θα απασχολείται Σάββατο θα χορηγείται ημέρα ανάπαυσης εντός της προσεχούς εβδομάδας και συγκεκριμένα την Τετάρτη. Στην περίπτωση που η Τετάρτη συμπίπτει με αργία, ή υπάρχουν άλλες ειδικές συνθήκες οι οποίες δεν επιτρέπουν τη χορήγηση ημέρας ανάπαυσης την Τετάρτη, θα χορηγείται την επόμενη εργάσιμη.
Στον προϋπολογισμό τρέχοντος έτους 2017, έχουν προβλεφθεί οι απαιτούμενες πιστώσεις, όπως αναλυτικά αναφέρονται στο σκεπτικό της παρούσης.
Η παρούσα έλαβε αύξοντα αριθ. 15/2017
Ακριβές Απόσπασμα
Κιάτο 3 Φεβρουαρίου 2017
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ